Australia here i come! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Roel Brouwers - WaarBenJij.nu Australia here i come! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Roel Brouwers - WaarBenJij.nu

Australia here i come!

Blijf op de hoogte en volg Roel

15 Februari 2016 | Nederland, Gennep

Hey!

Het aftellen is begonnen! Nog een paar uur en dan stap ik in m'n eerste vliegtuig richting (ja ja) Amsterdam. Hierna zal ik via Abu Dhabi uiteindelijk aankomen in Perth. Dit alles hoop ik binnen een tijd van 23,5 uur te volbrengen ;)

Tijdens mijn roadtrip door West-Australië kun je op deze blog mijn reisverslagen lezen en hoop ik jullie via foto's een beetje in dezelfde sfeer te brengen.

Dat het een groot avontuur zal worden staat vast! In een super tof busje rijden we vanuit Perth langzaam aan richting het noorden van Australië. Broome zal uiteindelijk onze eindbestemming worden.

Zo dat was hem voor vandaag!

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gennep

Roel

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 4367

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 14 Maart 2016

Down Under

Landen bezocht: